مافیای قضائی: شبکه مافیائی حجت الاسلام ها:

19 03 2010
 
   
 

Nr 707=مافیای قضائی: شبکه مافیائی حجت الاسلام ها: by 22Bahman.

انقلاب اسلامی: یادآور می شود که 40 تن از افراد این شبکه پیش از این معرفی شده اند.
«…. فردای آنروز به گمانم دوشنبه بود و طبق روال هر دوشنبه در وزارتخانه ما شورای عالی وزارت داشتیم که از طرف ….. اتفاقا یا طبق هماهنگی (من اطلاعی ندارم) آمده بودند که در آنجا من و آقا مصطفی و سید صادق رفتیم و مشروح عملیات را شرح دادیم منتها طبیعی بود که چون چند نیروی غیر وزارتی در آن جلسه بودند و …. هم آنجا بود ما مواردی را ذکر نکردیم که عصر همانروز در جلسه ای که با حضور حاج آقا دری و حاج آقا فلاحیان در دفتر آقای حجازی تشکیل شده بود تمام موارد و حتی کشفیات از منزل را ذکر کردیم که آقای حجازی عنوان کردند موید باشید و برای مابقی کار آماده شوید .» (اعترافات سعید امامی )

* شبکه مافیائی «حجت الاسلام» هائی که قدرت آنها را حجت خشونت گرداند (دنباله):
61- حجت الاسلام ابراهیمی از جمله قضات جنایتکاری که سالها در زندان اوین در حکم قاضی و حاکم شرع احکام بسیاری را در مورد زندانیان و مبارزان صادر نمود .
62- ایت الله حسن مفیدی از حکام شرع دادگاههای انقلاب در دهه شصت که زمانی نیز در شورای عالی قضایی بود .
63- حجت الاسلام راوندی از جمله قضات و حکام شرع دادگاههای انقلاب و مستقر درزندان اوین که در دهه شصت احکام بسیاری را در مورد مبارزان صادر نمود .
64- حجت الاسلام عاملی از جمله حکام شرع دادگاههای نظامی و در بسیاری موارد در کنار دیگر حکام شرع در صدور احکام اعدام دخیل بود .
65- حجت الاسلام موحدی قمی از حکام شرع دادگاههای انقلاب در استان کرمانشاه بود که به تهران آمد و در صدور بسیاری از احکام شرکت داشت. گفته می شود که وی بعدها به عنوان نماینده امام به نیروی انتظامی رفت ولی در آن نیرو درگذشت .
66 – حجت الاسلام امید نجف آبادی از جمله حکام شرع معروف دادگاههای انقلاب بود که احکام اعدام بسیاری را در زندانهای اصفهان به اجرا گذارد. وی بعدها به دلیل همکاری با سید مهدی هاشمی دستگیر و به اعدام محکوم شد .
67 – حجت الاسلام یکتا از جمله حکام شرعی که مورد تایید خمینی بود. وی سالها در مبارزه با مردم ایران شرکت داشت و احکام بسیاری را صادر نمود .
68- حجت الاسلام زرقندی از حکام شرع دادگاههای انقلاب مستقر در شهرستان کرج که در صدور احکام اعدام مبارزان تلاشی گسترده داشت .
69 – حجت الاسلام مظاهری حاکم شرع دادگاههای انقلاب در اصفهان بود. وی از جمله افرادی بود که بعد از انقلاب قرار بود توسط دادگاه ویزه روحانیت به دلیل همکاری با نظام سلطنت خلع لباس شود. او قبل از انقلاب دبیر دینی یکی از مدارس اصفهان بود و بعدا به دلیل نیاز دستگاه ولایت فقیه به جنایتکار، حاکم شرع شد و به عنوان حاکم شرع دادگاههای انقلاب احکام اعدام برای بسیاری از مبارزان صادر کرد . او هم اکنون در اصفهان به عنوان آیت الله مشغول خدمت به رژیم می باشد .
70 – حجت الاسلام رحمانی از حکام شرع دادگاههای انقلاب که بعدها به ریاست عقیدتی سیاسی نیروهای انتظامی رسید .
71- حجت الاسلام موحدی کرمانی از جمله قضات جنایتکار رژیم که دهها حکم اعدام از سوی وی برای مبارزان صادر گشت وی بعدها به عنوان نماینده رهبری در سپاه پاسداران مشغول به کار شد و سالها در این پست بود تا زمانی که به دلیل اختلافات سیاسی در جریان انتخاب رییس جمهوری تغییر کرد . فرزند وی به دلیل فروش اسناد و مدارک نظامی به نیروهای اطلاعاتی کشورهای غربی در فرودگاه یکی از شهرهای جنوبی دستگیر شد ولی بعدا آزاد شد .
72- حجت الاسلام کریمی از حکام شرع دادگاههای انقلاب در منطقه شمال کشور که در صدور احکام اعدام ها شرکت داشت .
73- حجت الاسلام وکیل زاد حاکم شرع بندر انزلی و بعدها به حاکمیت شرع کل استان گیلان رسید و در ثبات نظام استبدادی ولایت فقیه بسیار تلاش نمود .
74- حجت الاسلام خزاعی رییس دفتر و مسئول انتشارات واواک در زمان علی فلاحیان که اخراج شد .وی قبل از آن مسئول واواک قم بود . او نیز سوابق گسترده ای درصدور احکام سرکوب مردم دارد .
75 – حجت الاسلام شفیعی معاون واواک در امور دانشجویی و معاون حفاظت این وزارتخانه بود . وی در جریان بازجویی از غلامرضا نقدی شرکت داشت و اطلاعات مربوط به جنایات او را به میر حجازی منتقل نمود . این حجت الاسلام نیز در جریان سرکوب و صدور احکام اعدام دخیل بود .
76- حجت الاسلام متقی رییس دادگاه انقلاب همدان و از جمله بازپرسان این دادگاه که در کار قضاوت در خدمت خشونت سامان مند است.
77 – حجت الاسلام محمد رضا دهقان طرزجانی رییس دادگاههای انقلاب یزد که دارای سوابق گسترده در سرکوب مردم این استان است.
78 – حجت الاسلام عباسعلی علیزاده از برجسته ترین و خنده ﺁورترین مسئولان قوه قضائیه است. او سالها به جرم های اخلاقی و مالی و روانی دارای پرونده بود . ولی از ﺁنجا که ﺁنان مردم را واجد شعور و عقل نمی دانند برایشان مهم نبود که علیزاده را که در ﺁن سوی کشور دارای پرونده های زیادی بود به تهران بیاورند تا با مرتضوی همکار شود و مافیا بتواند در بسیاری از جنایت ها از ایشان استفاده کند. او بعد از ایجاد پرونده هایی جدید مفاسد اخلاقی و مالی، این بار، جرم او جاسوسی برای کشور بیگانه شد و بدون سر و صدا او را از کار برکنار شد. 

این دادستان برجسته قوه قضائیه در گزارش وزارت اطلاعات اینگونه معرفی می شود :
افشاي‌ يك‌ سند وزارت‌ اطلاعات‌ جمهوري‌ اسلامي‌ در زمان‌ فلاحيان:
با سلام‌ حضور مردم‌ ايران‌ و رزمندگان‌ راه‌ آزادي‌ سندي‌ را كه‌ در اين‌ سايت‌ افشا ميگردد گزارش‌ ارسالي‌مدير كل‌ اطلاعات‌ خراسان‌ در زمان‌ تصدي‌ پست‌ وزارت‌ اطلاعات‌ بوسيله‌ فلاحيان‌ است‌ و از اينكه‌ اصل‌ سند را به‌ معرض‌ ديد نميگذاريم‌ دلايل‌ امنيتي‌ براي‌ حفظ‌ جان‌ منابع ‌ارسال‌ كننده‌ اطلاعات‌ ميباشد كه‌ مشخص‌ نگردد كه‌ اين‌ سند از مركز استان‌ خراسان‌ درز پيدا كرده‌ يا مركز تهران‌ و از آنجاكه‌ مندرجات‌ درون‌ اين‌ سند حاكي‌ از جنايات‌ اقتصادي‌ و اجتماعي‌ بسياري‌ ازسردمداران‌ اين‌ رژيم‌ است‌ به‌ رونوشت‌ اين‌ سند كفايت‌ ميكنيم‌ اميدواريم‌ كه‌ انتشار این سند كمكي‌ باشد به‌ نجات‌ مردم‌ ايران‌ از دست‌ اين‌ دژخيمان‌ دست‌ يافته‌ است‌ كه‌ حضورتان‌ ارائه‌ ميگردد.
نزديكان‌ و همكاران‌ ايشان‌ در زير مجموعه‌ قضائي كه‌ در كليه‌ امورات‌ با يكديگر مشتركا فعال‌ ميباشند:
1-آقاي‌ سيد حسن‌ شريعتي‌ معاون‌ ايشان‌.
2- آقاي‌ علي‌ اكبر يساقي‌ معاون‌ ايشان‌ .
3- سيد مرتضي‌ بختياري‌ قائم‌ مقام‌ دادگستري‌ استان‌.
4- محمد ميلاني‌ رئيس‌ شعبه‌ سه‌ تجديد نظر استان‌ خراسان‌.
5- سيد محمد صادق‌ زاده‌ طباطبائي‌ رئيس‌ دادگاه‌ تجديد نظر استان‌ .
6- محمد سلامتي‌
7- شهرام‌ شجاعي‌ .
8- ناصر واعظ‌ طبسي، فرزند طبسی نایب التولیه آستان قدس
آرم‌ جمهوري‌ اسلامي‌. بسمه‌ تعالي‌. ج‌.ا.ا.
وزارت‌ اطلاعات‌
مركز استان‌ خراسان‌.
با سلام‌ و تحيات‌ وافره‌.
حسب‌ الامر آن‌ مركز در مورد تحقيقات‌ دامنه‌ دار در خصوص‌ مسائل‌ و ارتباطات‌ آقاي‌ عباسعلي‌ عليزاده ‌رئيس‌ فعلي‌ دادگستري‌ اين‌ استان‌ و پيگيري‌ روابط‌ نامطلوب‌ نامبرده‌ بصورت‌ كاملا محرمانه‌ اين‌ ستاد بابكار گيري‌ سه‌ تيم‌ كاملا مورد تائيد بمدت‌140 روز به‌ نتايج‌ زير
3- بسياري‌ از بوميان‌ منطقه‌ كه‌ در ذيل‌ به‌ آنها ارشاره‌ ميگردد.
موارد مورد تخلف عباسعلی علی زاده عبارتند از :
1- به‌ مالكيت‌ در آوردن‌ مجتمع‌ چهار طبقه‌ در رضا شهر .
2- به مالكيت‌ در آوردن‌ ساختمان‌ دادگستري‌ كه‌ بسياري‌ از مردم‌ استان‌ با پرداخت‌ مبالغي‌ منتظر دريافت‌سهم‌ خود از اين‌ ملك‌ بوده‌ اند كه‌ با همكاري‌ رئيس‌ دادگاه‌ تجديد نظر استان‌، طباطبائي،‌ پرونده‌ را بنفع‌خود مختومه‌ اعلام‌ نمودند. بدين‌ شكل‌ كه‌ با عدم‌ ايفاء تعهد، دعوي‌ را مطرح‌ نمودند و با تباني‌ به‌ نفع‌آقايان‌ موضوع‌ بسرعت‌ به‌ ورطه‌ مختومه‌ كشيده‌ شد .
3- شركت‌ در پروژه‌ ارسال‌ گاز از طريق‌ سرخس‌ به‌ كشور تركمنستان‌ كه‌ كليه‌ برنامه‌ هاي‌ اجرائي‌ بوسيله‌اين‌ مركز بصورت‌ فيلمهاي‌ خبري‌ و مستند رو و پشت‌ پرده‌ خدمتتان‌ ارسال‌ ميگردد.كه‌ متاسفانه‌ در اين‌گزارش‌ مستند نقش‌ جناب‌ آقاي‌ طبسي‌ مشهود ميباشد.
4- اداره‌ نمودن‌ خانه‌ هاي‌ فساد بوسيله‌ اعضاء دادگستري‌ و زير نظر شخص‌ آقاي‌ عليزاده‌ كه‌ در اين‌موارد هم‌ عكس‌ و فيلم‌ خدمتتان‌ ارسال‌ ميگردد. و متاسفانه‌ در اين‌ مورد در رضا شهر در محلي‌ ازمراجعين‌ زن‌ و دختر به‌ دادگستري‌ استان‌ استطلاع‌ ميگردد.
5- ترانزيت‌ 5 نوع‌ مواد مخدر از طريق‌ بيرجند و تايباد به‌ تهران‌ بوسيله‌ آقاي‌ ناصر واعظ‌ طبسی كه‌ با عنوان‌خريد صابون‌ از كارخانه‌ سانا در آن‌ مركز مواد ارسالي‌ از افغانستان‌ تحويل‌ گرفته‌ ميشود و به‌ كارخانه‌خوشاب‌ روانه‌ ميگردد و بعد از بسته‌ بندي‌ با تائيد و مهر رسمي‌ دادگستري‌ به‌ امضاء منتظري‌ معاونت ‌قضائي‌ آقاي‌ عليزاده‌ اين‌ مواد به‌ تهران‌ و آسياي‌ ميانه‌ ترانزيت‌ ميگردد.
6-دستور مستقيم‌ آقايان‌ طبسي‌ بزرگ‌ و آقاي‌ عليزاده‌ در مورد ربايش‌ تاجر خراساني‌ بنام‌ شريفيان‌ كه‌ ازموفقترين‌ تجار خراسانيست‌ جهت‌ رفع‌ مشكلات‌ در تقسيم‌ اراضي‌ موقوفي‌ و تبديل‌ آن‌ به‌ قطعات‌كوچك‌ و فروش‌ آن‌ در سطح‌ استان‌ به‌ دلالان‌ امور ملكي‌ كه‌ تا بحال‌ بيش‌ از 4000 مورد شناسائي‌ گرديده‌است‌ .و در این خصوص،‌ كليه‌ مدارك‌ نشانگر اين‌ ميباشند كه‌ اين‌ معاملات‌ در استان‌ آذربايجان‌ بوقوع‌ پيوسته‌است‌.و كليه‌ اين‌ امورات‌ بوسيله‌ آقاي‌ ناصر واعظ‌ طبسی و شهرام‌ شجاعي‌ انجام‌ ميگيرد.
7- توضيح‌ اينكه‌ در خصوص‌ مبالغي‌ كه‌ بصورت‌ ارزي‌ از مجموعه‌ اين‌ معاملات‌ بدست‌ مي‌ آيد درحسابي‌ در بانك‌ جب‌ الا علي‌ در دوبي‌ ذخيره‌ ميگردد كه‌ مستحضر حضور ميباشد.
8- محل‌ تجمع‌ و گفتگوهاي‌ خصوصي‌ نامبردگان‌ در منزلي‌ كه‌ در حوالي‌ زيست‌ خاور بصورت‌ ويلائي‌بزرگ‌ ميباشد انجام‌ ميپذيرد كه‌ بالغ‌ بر 7 ميليارد ريال‌ تخمين‌ قيمت‌ ميگردد.
كليه‌ موارد ذكر شده‌ با مدارك‌ و اسناد همراه‌ و 36 حلقه‌ فيلم‌ ويدئوئي‌ و 97 ساعت‌ نوار صوتي‌ ضبط‌شده‌ خدمتتان‌ ارائه‌ ميگردد.
امضاء . كيميا قلم ذاكري‌.
12-2-1376.
توضيحات‌
پس‌ از تصدي‌ كرسي‌ قوه‌ قضائيه‌ بوسيله‌ شاهرودي‌ و انتقال‌ عليزاده‌ به‌ تهران‌ دوباره‌ جناب‌ عليزاده‌ كه‌ ازفئودالهاي‌ روحاني‌ در ايران‌ ميباشند و از نزديكترين‌ نفرات‌ به‌ واعظ‌ طبسي‌ در خراسان،‌ باز هم‌ بدليل‌ادامه‌ فعاليتهاي‌ مافيائي‌ خودشان‌ آقاياني‌ همچون‌ محمد اسلامي‌ كه‌ قاضي‌ خراسانيست‌ به‌ تهران‌ انتقال‌دادند و ايشان‌ را رئيس‌ شعبه‌ 1010 ويژه‌ نموده‌ اند و با خروج‌ خير آبادي‌ و جانشين‌ نمودن‌ وكيليان‌ وچند تن‌ ديگر همچون‌ جواهري‌ و احمد ميانجي‌ و احمد شاهرودي‌ باند مافيائي‌ ديگري‌ را تشكيل‌ داده‌اند و جواهري‌ را بعنوان‌ رياست‌ تحقيقات‌ و احمد ميانجي‌ را بعنوان‌ رئيس‌ گزينش‌ قضات‌ و احمد شاهرودي‌ را بعنوان‌ رئيس‌ توسعه‌ قضائي‌ و آموزش‌ و در كنار وي‌ مير حجازي‌ و ديگر اياديش‌ همچون‌هادي‌ مروي‌ و ابراهيم‌ رئيسي‌ كه‌ در قوه‌ بازرسي‌ كل‌ كشور هستند دست‌ در دست‌ يك‌ ديگر در ادامه‌چپاول‌ و سرقت‌ اموال‌ و نواميس‌ مردم‌ ايران‌ فعال‌ ميباشند. توضيح‌ دوم‌ دليل‌ اصلي‌ و بيمه‌ بودن‌ هاشمي‌ رفسنجاني‌ و شخص‌ فلاحيان‌ و اطرافيانشان‌ تماما اين‌ گونه‌مدارك‌ و اسناديست‌ كه‌ وزارت‌ اطلاعات‌ از تمامي‌ سران‌ روحاني‌ و غير روحاني‌ بعناوين‌ مختلف‌ دردست‌ دارد.
توضيح‌ سوم. در مورد اسناد ساخته‌ شده‌ در مورد فروش‌ املاك‌ موقوفي‌ خراسان‌ و غيره، پرونده‌اي‌ را در استان‌ آذربايجان‌ با هماهنگي‌ كامل‌ براه‌ انداخته‌ اند كه‌ از اسناد و فيلمهاي‌ موجود در اين‌ زمينه‌ وموارد ديگر كه‌ در وزارت‌ اطلاعات‌ بوده‌ و بسياري‌ از آنها در دستان‌ امن‌ و افشاگر ميباشد بيخبرند…با اميدموفقيت‌ مردم‌ ايران‌ در سرنگوني‌ رژيم‌ آخوندي‌…ذاكري‌
79- آیت الله عندلیب حاکم شرع دادگاههای انقلاب شیراز
80- آیت الله زندی حاکم شرع دادگاههای انقلاب کرمانشاه و امام جمعه آن شهر. وی دهها حکم اعدام در سالهای اولیه انقلاب را در این استان صادر کرده است .
81- محمدصادق نجمی از حکام شرع و مفتیان احکام شرعی
82- محمدفیض سرابی از حکام شرع دادگاههای انقلاب
83- محمدنقی پورمحمدی از حکام شرع دادادگاههای انقلاب
84 – سیدعلی اکبر قریشی از حکام شرع و امامان جمعه
85- سیداکبر قره باغی از حکام شرع و مسئولین قضایی
86- سیدرضی شکوری از مرتبطین قوه قضاییه
87- سیدابراهیم سیدحاتمی از حکام شرع و مرتبط با قوه قضاییه
88- سیدحسن عاملی از حکام شرع دادگاههای انقلاب
89- سیدیوسف طباطبایی از مرتبطین قوه قضاییه
90- محمود عبداللهی – از حکام شرع دادگاههای انقلاب
91- سید ابوالحسن مهدوی از حکام شرع دادگاههای انقلاب
92- حسن آقا شریعتی کاشانی از حکام شرع دادگاههای انقلاب در نامه مربوط به علیزاده نام وی آمده است .
93- محمدنقی لطفی از حکام شرع دادگاههای انقلاب
94- سیدهاشم حسینی بوشهری از مرتبطین قوه قضاییه
95- اکبر‌ها‌شمی رفسنجانی – از مسئولین جنایت در کشور که پیرامون خیانتها و جنایتها و فسادهای او و خانواده اش، اطلاعات بسیاری انتشار یافته اند و پرونده های بسیار دیگر نیز تشکیل شده اند.
96- سیدمحسن خرازی از حکام شرع و مسئولین صدور احکام شرعی مجازات اسلامی
97- رضا استادی از امامان جمعه و مرتبطین با قوه قضاییه
98- امامی کاشانی از امامان جمعه و توجیه گر جنایات و از سرمایه دار ترین افراد در کشور
99- غلامرضا رضوانی از مرتبطین با قوه قضاییه
100- سیدمحمدباقر اسدی خوانساری از حکام شرع
101- عبدالنبی نمازی از حکام شرع و توجیه کننده های اعدام ها
102- حسن روحانی از حکام شرع و رییس شورای امنیت ملی سابق
103- سیدرضاتقوی از حکام شرع و مسئولین تبلیغاتی وابسته به بیت رهبری
104- محسن کازرونی از حکام شرع دادگاههای انقلاب
105- محمدرضا ناصری از حکام شرع دادگاههای انقلاب
106- عباس واعظ طبسی سلطان خراسان از حکام شرع و بزرگان مافیا در بخش های قضایی – اقتصادی و…
107- سید احمدعلم الهدی – از حکام شرع و امامان جمعه مشهد
108- علی اصغر معصومی – از حکام شرع و مرتبط با وزارت اطلاعات
109- محمدرضا فاکر از حکام شرع دادگاههای انقلاب وی ازجمله خشن ترین حکام شرع بود که در حال حاضر سالهاست که به عنوان نماینده مجلس در حال پاک کردن رد پای خود در جنایات دهه شصت می باشد وی در مجلس مسیولیت ریاست کمیسیون اصل نود را بر عهده دارد .
110- حبیب الله مهمان نواز از مرتبطین با قوه قضاییه
111- سیدمحمد علی موسوی جزایری از حکام شرع و امامان جمعه در خوزستان حضور وی در اعدام های سراسری
در این استان در دهه شصت به وضوح دیده می شود .
112- سید علی شفیعی از حکام شرع و جنایتکاران به نام خوزستان وی نیز از سالهای اول انقلاب در راه حفظ نظام ولایت موجبات صدور دهها حکم اعدام جهت نظامیان و مبارزان را فراهم آورد .
113- عباس کعبی از حکام شرع و مرتبط با شورای نگهبان و قوه قضاییه . کعبی همان کسی است که در حضور جوادی آملی در حال گوش دادن به سخنان احمدی نژاد در مورد هاله نور بود. با وجود این، وجود چنین سخنانی را با وجود انتشار فیلم آن از سوی وب سایت بازتاب تکذیب کرد تا عدالت و راستگویی این عضو شورای نگهبان به اثبات برسد که همه آنها از جمله دروغگویان کشور می باشند .
114- محسن حیدری از حکام شرع دادگاههای انقلاب
115- محمدتقی واعظی از مرتبطین با قوه قضاییه
116- سیدمحمد شاهچراغی از مرتبطین با قوه قضاییه و برادر شاهچراغی دادستانی دوران لاجوردی
117- عباسعلی سلیمانی از حکام شرع دادگاههای انقلاب
118- محمدصادق حائری شیرازی از امامان جمعه و حکام شرع شیراز
119- سیدعلی اصغر دستغیب از مرتبطین با قوه قضاییه و وابسته به دستغیب بزرگ که در بسیاری از جنایات شرکت داشت
120 -احمد بهشتی از حکام شرع دادگاههای انقلاب
121- مهدی شب زنده‌دار از حکام شرع دادگاههای انقلاب و وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
122- اسدالله ایمانی از حکام برجسته دادگاههای انقلاب در پرونده وی نیز می توان رد صدور دهها حکم اعدام مبارزان را مشاهده نمود .
123- هادی باریک‌ بین از مرتبطین با قوه قضاییه در قزوین
124- علی اسلامی از مرتبطین با قوه قضاییه
125- محمد‌ها‌شمیان از حکام شرع دادگاههای انقلاب
126- حسن ممدوحی از وابستگان به قوه قضاییه
127- مختار امینیان از حکام شرع دادگاههای گیلان
128- آیت الله صدیقی از حکام شرع دادگاههای انقلاب در دهه شصت
129- ایت الله صافی از حکام شرع دادگاههای انقلاب
130- محمدعلی تسخیری از حکام شرع و وابستگان به قوه قضاییه و دیگر مافیاها از جمله افرادی است که با خانواده در سالهای بعد از انقلاب تا به حال مشغول حیف و میل اموال مردم ایران هستند این خانواده عراقی علاوه بر حضور در قوه قضاییه در سازمان تبلیغات اسلامی و چاپ و انتشار کتاب به زبانهای عربی و صدور آن به کشورهای عربی و کسب سودهای سرشار از بابت این عمل ده ها میلیارد تومان در حساب های خود و برادران خود واریز نموده است . از نکات جالب در مورد این خانواده عراقی این است که برخی از این برادران حتی به زبان فارسی هم قادر به سخن گفتن نیستند و در جمع خصوصی خود به زبان عربی صحبت می کنند .
131- زین العابدین قربانی از مرتبطین به قوه قضاییه
132- سیدحسن طاهری خرم‌آبادی از حکام شرع دادگاههای انقلاب و مرتبطین با سپاه و قوه قضاییه
133- سیدمحمد نقی شاهرخی از امامان جمعه و وابستگان به قوه قضاییه
135- صادق لاریجانی از وابستگان به شورای نگهبان و قوه قضاییه
136- سید صابر جباری از مرتبطین به قوه قضاییه
137- نورالله طبرسی از حکام شرع دادگاههای انقلاب
138- ابوالفضل میرمحمدی از حکام شرع دادگاههای انقلاب
139- احمد محسنی گرکانی از مرتبطین به قوه قضاییه
140- احمد صابری همدانی از حکام شرع دادگاههای انقلاب در همدان
141- غیاث‌الدین محمدی از وابستگان به قوه قضاییه
142- غلامعلی نعیم‌آبادی از امامان جمعه و مرتبط با قوه قضاییه
143- محمد موسوی بجنوردی از مسئولان شورای عالی قضایی در دهه شصت . از قرار، با مافیا جور نبود و از خدمت این قوه خارج شد.
144- صدیقی از مسئولان شورای عالی قضایی در دهه شصت .
145-جوادی آملی از مسئولان شورای عالی قضایی در دهه شصت .
146- مفیدی از مسئولان قوه قضاییه و شورای عالی قضایی در دهه شصت وی حتی حکم اعدام برادر زاده خود را نیز صادر کرد .
147- سید محمد حسن موسوی شوشتری – از حکام شرع و اعضای شورای عالی قضایی در دهه شصت .
148-حجت الاسلام اکبر فیض رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی
149-حجت الاسلام احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان فارس
150-حجت الاسلام احمد کیخسروی رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی
151-حجت الاسلام الله یار ملکشاهی رییس کل دادگستری استان لرستان
152- حجت الاسلام جمال انصاری رییس کل دادگستری استان بوشهر
153- حجت الاسلام حسن شریعتی مدیر کل دادگستری استان خراسان رضوی
154- حجت الاسلام قاسمی رییس کل دادگستری استان قزوین
155- حجت الاسلام فخر آرا رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی – نیشابور
156-حجت الاسلام غلامرضا انصاری رییس کل دادگستری استان اصفهان
157- حجت الاسلام محمد رضا فولاد ﺁملی رییس کل دادگستری استان مازندران
158-حجت الاسلام یکتن خدایی رییس دادگستری استان هرمزگان
159-حجت الاسلام اکبر الساران رییس کل دادگستری استان خوزستان
160-حجت الاسلام نور الدین صادقی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه
161-حجت الاسلام تویسرکانی رییس کل دادگستری استان کرمان
162-حجت الاسلام طالبی رییس کل دادگستری استان مازندران
163- حجت الاسلام آقا زاده رییس کل دادگستری استان ﺁذربایجان شرقی
164-حجت الاسلام علی عبدالله دادستان دادگاه ویژه روحانیت قم
165-حجت الاسلام حسین بهرامی دادستان دادگاه ویژه روحانیت قم
166-حجت الاسلام محمد مصدق معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح
167- حجت الاسلام عبداللهی قائم مقام دادستان خراسان شمالی
168-حجت الاسلام حمید رضا طباطبایی دادستان استان اصفهان
169-سید علیرضا ﺁوایی رییس کل دادگستری استان تهران
170-عبدالعلی میر کوهی معاون پارلمانی وزیر دادگستری
171-حجت الاسلام منتظری معاون دادستان کل کشور
172-حمید چاوشی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمانشاه
173- حمید رضا موحدی معاون حوزه ریاست قوه قضاییه
174 – محمد رضا سارچی قاضی دادگاه مطبوعات
175- ساعدی معاون مدیر کل دفتر امور بین المللی قوه قضاییه
176- رزاقی معاون نمایندگی بنگاه تعاون و حرفه آموزی و اشتغال زندانیان استان مازندران
177- یزدانیان مدیر کل قضایی نیروهای مسلح
178- منتظری معاون اول دادستان نظامی تهران
179- محمدی معاون قضایی سازمان زندانها
180 – درخشان نیا قائم مقام ﺁوایی
181-ابراهیم خانی سرپرست دادگاههای تجدید نظر استان تهران
182-کریمی رییس کل دادگاههای عمومی و انقلاب استان تهران

183-ماندگاری معاون قضایی دادستان عمومی و انقلاب تهران
184-مظفری مستشار دادگاه کیفری استان تهران
185-ناصر سراج رییس کیفری استان تهران
186- محسن مجتهد شبستری – از حکام شرع و امام جمعه تبریز
187 – نکونام از دادستانهای برجسته و از قضات نمونه دوران ولایت فقیه است . او در بسیاری از محاکمات روحانیون ﺁزاده و مخالف نظام شرکت کرده و احکام ولایت پسندی را صادر نموده است. او مانند دیگر قضات جنایت کار از عنفوان جوانی در در کار جنایات و قتل ها و اعدام ها بوده است. او از دوستان نزدیک رازینی و حسینیان و فلاحیان است .
وی در صدور احکام اعدام در شهرهای شمالی کشور در سالهای شصت به بعد شرکت داشته است .
188- آیت الله ایزد پناه از قضات با سابقه در جنایت و از شاگردان مدرسه جنایت پرور حقانی است .این قاضی همانند دیگر قضات طرح کار خود را از سال شصت با دادن دهها حکم اعدام شروع کرده است . ﺁنقدر در این کار تبحر از خود نشان داد که بعد از سالها حضور در قوه قضاییه به تازگی به معانت قوه رسیده است .
این قاضی از یاران مقتدایی و ابراهیم رییسی است .
189 – ﺁیت الله مشکینی از حکام شرع دادگاههای انقلاب در سال شصت به بعد بوده است. او امامت جمعه قم را در اختیار داشت. وی از اعضای رهبری در گروه ترورها بود. رئیس شورای خبرگان رهبری را بر عهده داشت و مرد. تخصص دیگر او ارتباط با امام زمان بود که در بسیاری از مقاطع که سوء استفاده از این نام برای گروهش لازم می شد، مانند خزعلی در خواب، با امام زمان، ارتباط برقرار می کرد.
ﺁیت الله مشکینی به همراه دامادش ﺁیت الله ریشهری از قدرت بی حدی در امر فتوی و خورد و برد مالی، برخوردار بودند. داماد او در خوردن و بردن همچنان ید طولی دارد. مشکینی بارها خمینی را بالا تر از پیامبران خدا معرفی کرده است و به دلیل همین عبودیتش در برابر خمینی بود که فتواهای بسیاری را در مورد سرکوب ها از او می خواستند و او بی دریغ می داد.
آیت الله مشکینی در نهایت بعد از سالها حفاظت از ولایت، دار فانی را وداع گفت و سرمایه ای بیکران برای فرزندانش به جای گذاشت که از جمله می تواند به سری 80 واحدی ویلاهای یکی از فرزندانش در شمشک رودبار قصران اشاره کرد .
190-حجت الاسلام سید حسن نواب از یاران مصباح یزدی و ازجمله حکام شرع جوان ابتدای انقلاب که بعدها به مقام ریاست
Posted 2 months ago. ( permalink )

view profile

22Bahman says:

سازمان تبلیغات اسلامی تحت امر احمد جنتی رسید و در حال حاضر نیز در همین کار است .
191-حجت الاسلام زارعان از وابستگان به قوه قضاییه و مصباح یزدی
192- حجت الاسلام حائری زاده از وابستگان به قوه قضاییه و مصباح یزدی
193-حجت الاسلام محمد رضا موسوی فراز از باند خشونت طلب مصباحیه .
194-حجت الاسلام قطبی از باند خشونت طلب مصباحیه .
195-حجت الاسلام معصومی از باند خشونت طلب مصباحیه .
196-حجت الاسلام حقانی از باند خشونت طلب مصباحیه .
197-حجت الاسلام رهنما از باند خشونت طلب مصباحیه .
198-حجت الاسلام محمد حسين زاده از باند خشونت طلب مصباحیه .
199- حجت الاسلام عباسعلی شاملی از باند خشونت طلب مصباحیه .
200- حجت الاسلام علی اكبر مسعودی خمينی از باند خشونت طلب مصباحیه .
201- حجت الاسلام شيخ محمد حسين بهجتی انی از باند خشونت طلب مصباحیه .
202 – حجت الاسلام شيخ علی پهلوانی از باند خشونت طلب مصباحیه .
203- آيت الله ميرزا حسين نوری همدانی از جمله حکام شرع دادگاههای انقلاب در اوایل انقلاب بود که بعدها به دلیل شرکت در جنایات نظام ولایت به مقام آیت العظمی رسید و در حال حاضر با دریافت سهمیه از بیت رهبری در حمایت از نظام ولایت مافیاها بسیار پر تلاش عمل می نماید .
204- حجت الاسلام غلامرضا فياضی از باند خشونت طلب مصباحیه .
205-حجت الاسلام محمود رجبی از شاگردان برجسته گروه مصباحیه که مورد تایید ایشان است وی نیز مانند دیگر اعضای این باند در قوه قضاییه جایگاه خاصی دارد . او هم اینک از اعضای هیات رییسه جامعه مدرسین قم و یاور آیت الله محمد یزدی می باشد .
206-حجت الاسلام سید محمد غروی از روحانیون برجسته مکتب مصباحیه است و از معاونان مصباح یزدی در موسسه « امام خمینی» است. وی در ابتدای انقلاب از حکام شرع بود که «وظیفه» دستگیری و اعدام مبارزان را بر عهده داشت . 207- حجت الاسلام مجتبی آقا تهرانی معلم اخلاق حکومت احمدی نژاد و از شاگردان معروف مصباح یزدی است. وی رییس هیات فاطمیون قم است که رهبری حمله به مسجد دراویش در قم را بر عهده داشت .
208-حجت الاسلام حسين ايرانی از باند خشونت طلب مصباحیه .
209- حجت الاسلام حيدر علی ايوبی از باند خشونت طلب مصباحیه .
210- حجت الاسلام عبدالرسول عبوديت –از باند خشونت طلب مصباحیه .
211- حجت الاسلام محمد رضا طباطبايی مدير جامعه الزهرا از یاران آیت الله محمد یزدی است که با ایجاد این جامعه و سوء استفاده از اموال کشور به سوی مافیایی شدن گام بر داشته است . حمایت قوه قضاییه در زمان ریاست آیت الله یزدی از این جامعه موجب شد تا این باند بتواند ملیاردها تومان از اموال کشور را در اختیار بگیرد .
212- حجت الاسلام‏مويدی از باند خشونت طلب مصباحیه .
213- حجت الاسلام‏داراب كلايی از باند خشونت طلب مصباحیه .
214- حجت الاسلام‏احمد رهنمايی از باند خشونت طلب مصباحیه .
215- حجت الاسلام‏ محمد فنايی از باند خشونت طلب مصباحیه .
216- آیت الله عزیزز الله خوشوقت آیت الله خوشوقت از جمله حکام شرع و مفتیان قتل های زنجیره ای است که سالهاست در کنار آیت الله مصباح یزدی و آیت الله خامنه ای در کار جنایت با احکام شرعی ویا بدون محاکمه شرکت دارد .
217- حجت الاسلام مجيد رشيد پور از باند خشونت طلب مصباحیه .
218-حجت الاسلام ‏سيد ابراهيم خسروشاهیاز باند خشونت طلب مصباحیه .
219-حجت الاسلام شيخ محمد علی واعظ از باند خشونت طلب مصباحیه .
220-حجت الاسلام‏سعادت پروراز باند خشونت طلب مصباحیه .
221 – حجت الاسلام عجمين از شاگردان مصباح
222-آیت الله راستی کاشانی از جمله آیات عظامی که در کنار خمینی و قوه قضاییه و سرپرستی نیروهای تندرو از جمله ذوالقدر و محسن رضایی و … موجب انشعاب در سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و انحلال آن گشت. راستی کاشانی در ابتدای انقلاب از جمله حکام شرع دادگاههای انقلاب بود و در اعدام بسیاری از جوانان شرکت داشت .
223- آیت الله آذری قمی از جمله حکام شرع دادگاههای انقلاب در اوایل انقلاب بود که دهها حاکم شرع دادگاه های انقلاب بر اساس فتواهای ایشان به حمایت از ولایت پرداخته و صدهها نفر از جوانان این کشور را به اعدام محکوم کردند .
224-حسن شریعتی از حکام شرع دادگاههای انقلاب مشهد و معاون علیزاده در ان سالها .
225-علی اکبر یساقی از معاونین عباسعلی علیزاده در مشهد
226 – محمد ميلاني‌ رئيس‌ شعبه‌ سه‌ تجديد نظر استان‌ خراسان‌.
227- سيد محمد صادق‌ زاده‌ طباطبائي‌ رئيس‌ دادگاه‌ تجديد نظر استان‌ .
228- ناصر واعظ‌ طبسي‌ از فرزندان واعظ بزرگ که در جنایات بسیار دخیل بوده است .
229- محمد واعظی از حکام شرع داداگاههای انقلاب ورییس شعبه ویژه 1010
230-جواهری از وابستگان بع قوه قضاییه رییس تحقیقات قضایی
231-احمد شاهرودی از وابستگان به قوه قضاییه مسئول توسعه قضایی
232-احمد میانجی از وابستگان به قوه قضاییه رییس گزینش
233- وکیلیان از وابستگان به قوه قضاییه.

* اعضای «ستاد حقوق بشر اسلامی» از جنایتکاران بنام:
در پایان این بخش بهتر دیدیم که اعضای ستاد حقوق بشر اسلامی ایران را معرفی نماییم تا بدانیم حقوق بشر در ایران را چه کسانی مدافع هستند .
1 – آیت الله محمود شاهرودی
2 – حجت الاسلام دری نجف آبادی
3 – حجت الاسلام علی رازینی
4 – حجت الاسلام مصطفی پور محمدی
5 – حجت الاسلام ابراهیم رییسی
6 – حجت الاسلام محسنی اژه ای
7 – حجت الاسلام جمال کریمی راد
8 – صفار هرندی
9 – منوچهر متکی
هرگاه می خواستند به انسانیت توهین کنند و دشمنی کینه توزانه خود را با حقوق ذاتی انسان ابراز کنند و جهل خویش را بر حقوق ذاتی خود نیز اظهار کنند، ستاد حقوق بشرشان، ترکیبی جز این ترکیب پیدا نمی کرد .

* معرفی برخی از دادگاههای نظام ولایت
1 – دادگاه انقلاب :
دادگاهی که در ابتدای انقلاب، به پیشنهاد دکتر یزدی، برای مبارزه با به اصطلاح ضد انقلاب و سران نظام گذشته به وجود آمد و قرار شد که بعد از محاکمه آنها، تعطیل شود. بنی صدر هشدار داد که دادگاه دائمی خواهد شد و آلت فعل قدرت طلبان. در مجلس خبرگان، پیشنهاد شد بر وجود آن، در قانون اساسی تصریح شود. بر اثر مخالفت شدید بنی صدر، گروهی از روحانیان نگران شدند مبادا روزی این دادگاه گریبان آنها را بگیرد. در نتیجه، پیشنهاد رأی نیاورد. قرار بر انحلال آن بود. اما خمینی بهشتی را رئیس قوه قضائیه و موسوی اردبیلی را دادستان کل کرد و این دو بر قلمرو اختیارات دادگاه انقلاب نیز افزودند. قوه قضائیه سرکوبگر از ستون پایه های استبداد است، بخصوص وقتی می خواهد فراگیر شود.
سران این دادگاه ازجمله جنایتکار ترین نیروهای روحانی و آموزش دیده در مدارس جرم و جنایت و حوزه ها هستند . سالهاست که افرادی مانند مبشری – رهبر پور – پور محمدی – محمدی گلپایگانی – و… در این دادگاه به امور محاکمه نیروهای مردمی مشغولند .
این دادگاه محل آموزش نیروهای حامی نظام ولایت فقیه می باشد و دادیاران بسیاری را آموزش جنایتکاری داده است .
2 – دادگاه ویژه روحانیت:
همانگونه که از نام وی استنباط می شود این دادگاه با روحانیونی سر و کار دارد که ارکان نظام ولایت را به خطر می اندازند . این دادگاه را خمینی تشکیل داد. اما جنبه قانونی پیدا نکرده بود. در دوره خاتمی، قانونی نیز شد. سالهاست که این دادگاه به دستور خمینی و پس از او ، به دستور خامنه ای به کار محاکمه روحانیون مخالف مشغول است .
این دادگاه نیز به طور چرخشی روسا و اعضای خود را تغییر می دهد. اما همواره در اختیار نمایندگان منتخب خامنه ای می باشد .
در آغاز وجود آن را که مخالف قانون اساسی بود، اینطور توجیح کردند که جهت محاکمه روحانیون وابسته به نظام سلطنت از جمله آیت الله مظاهری در اصفهان و محدث در خوزستان و برخی روحانیون در تهران و روحانیونی است که مرتکب فساد و یا جنایت و یا خیانت می شوند. اما به تدریج کارکرد خود را تغییر داد و به کار محاکمه روحانیون مبارز و مخالف نظام پرداخت. از جمله می توان به پرونده سازی و محاکمه افرادی چون عبدالله نوری – محسن کدیور –میلانی – آیت الله شریعتمداری – سید مهدی هاشمی – آیت الله منتظری – موسوی خوئینی ها – بروجردی و…. اشاره کرد .
اخیرا رییس این دادگاه طی نامه ای از رهبری خواسته است که اتهامات مربوط به سرداران نیروهای سپاه پاسداران نیز در این دادگاه مورد بررسی قرار گیرد تا اطلاعات مربوط به آنها به خارج از دادگاه درز نکند .
کلیه اطلاعات مربوط به محاکمات در این دادگاههای قرون وسطایی محرمانه می باشد

3- دادگاه ویژه مطبوعات:
همانگونه که از نام این دادگاه بر میاید دادگاهی است مخصوص محاکمه مدیران مسئول نشریات و نویسندگان . در این دادگاه که قوهقضاییه بر اساس نیاز به مقابله با نشریات تشکیل می دهد، قضاتی مشغول به کار هستند که بر اساس نیاز قوانینی را مشخص نموده اند و با آن قوانین خود ساخته به راحتی می توانند مطبوعات را به تعطیلی بکشانند .
●نام برخی از قضات و دبیرهیات منصفه این دادگاهها :
قاضی حسینیان – قاضی شهرابی فراهانی – قاضی مدیر خراسانی – قاضی ساعدی و …
اعضای هیات منصفه و قضات در مواقع مختلف از جمله، روح الله حسینیان – حبیب الله عسکر اولادی – لطفی – کروبی – و …علی اکبر کساییان دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات
برخی از جرم هایی که منجر به تعطیلی نشریات شده است .
-«نشر مطالب خلاف واقع ( روزنامه نسیم صبا و …)
– اهانت به دین مبین اسلام ( روزنامه نسیم صبا و…)
– تبلیغ علیه نظام ( روزنامه نسیم صبا و… )
– انتشار تصاویر و عکسهای خلاف عفت عمومی ( روزنامه نسیم صبا و… )
– انتشار مطالب خلاف واقع در باره دستگاه قضایی
– «اهانت به مسؤولان نظام جمهوری اسلامی
– نشر مطالب خلاف واقع و تحریص و تشویق افراد به ارتکاب اعمال علیه امنیت کشور
– ایجاد اختلاف بین اقشار جامعه ( نشریه اقبال و … )
– تبلیغ علیه نظام- نشریه اقبال و …
-استفاده ابزاری از تصویر زن
– ترویج مطالبی که به اساس جمهوری اسلامی لطمه وارد می‌کند
-انتشار مطالبی دال بر «توهین به انبیای الهی- ماهنامه پنجشنبه و …
– درج شایعات و مطالب خلاف واقع ( نشریه مبین و … )
– نشر اکاذیب و افترا علیه سازمان قضایی نیروهای مسلح ( نشریه مبین و … )
– افترا علیه بسیج و برخی فرماندهان سپاه ( نشریه مبین و … )
– زیر سؤال بردن قوه قضاییه، مجلس و شورای نگهبان ( نشریه مبین و …)
– زیر سؤال بردن نظام جمهوری اسلامی) نشریه مبین و …)
جرم های بالا توسط قضات دادگاههای ویژه مطبوعات خودسرانه تعریف شده اند. چنان شده است که هیچ نشریه ای جرات انتقاد از مقامات و نهادها و به خصوص قوه قضاییه و بسیج و سپاه و … را ندارد .
● برخی از نشریات توقیف شده:
مجله زنان (پس از 16 سال فعالیت مستمر)، لغو مجوز ماهنامه دنیای تصویر (پس از 17 سال انتشار)، توقیف پیش از انتشار روزنامه آریا، لغو مجوز انتشار روزنامه جمهوریت و روزنامه نسیم صبا – کرفتو – روزگار – ارمان – کارون – اقبال – ماهنامه عصر پنجشنبه ( بعد از نه سال انتشار ) – هفته نامه مبین – روزنامه آینده نو ( شاکی سردار یعقوبی) – روز نامه جمهوریت ( به دستور یکی از مقامات ) صبح امروز – جامعه – عصر ما – پیام دانشجو – یاس نو – مشارکت – و…

4 – دیوان عدالت اداری:
کاربرد این دیوان بنا به قانون چنین است : به منظور رسیدگی به شکایات، تظلمات و اعتراضات مردم نسبت به مامورین یا واحدها یا آئین نامه های دولتی و احقاق حقوق آنها، دیوانی بنام دیوان عدالت اداری زیر نظر قوه قضائیه تاسیس می گردد ( اصل 173 قانون اساسی.(
ارکان دیوان :
دیوان عدالت اداری دارای سه رکن است : شعب، هیات تجدید نظر و هیات عمومی:
1 – هر شعبه دیوان دارای دو عضو : یک رئیس و یک مشاورمی باشد. مگر در موارد بند الف از ماده 11 قانون دیوان که دو مشاور لازم است …
2 – این دیوان یکی از محل هایی است که قضات جنایتکار برای دوران استراحت به آن محل می روند و از زیر پوشش خبری دور می شوند تا به قول معروف آب ها از اسیاب بیفتد . ریاست افرادی مانند موسوی تبریزی – ابراهیم رازینی – علی رازینی و دری نجف آبادی بر این دیوان، خود می گوید این دیوان در خدمت مافیاهای حاکم است.

به نقل از نشریه انقلاب اسلامی در هجرت


کارها

Information

بیان دیدگاه