قاضیان عضو مافیا که برخی از آنها در کشتار زندانیان و ترورهای سیاسی نقش داشته اند

19 03 2010
//

قاضیان عضو مافیا که برخی از آنها در کشتار زندانیان و ترورهای سیاسی نقش داشته اند by 22Bahman.

بخشی از کتاب خاطرات ایت الله منتظری در بار کشتار زندانیان سیاسی در مراد – شهریور 1367 :
« به آيت الله موسوي اردبيلي كه آن زمان رئيس شوراي عالي قضايي بودند پيغام دادم: مگر قاضي‌هاي شما اينها را به پنج يا ده سال زندان محكوم نكرده‌اند؟مگر شما مسئول نبودي؟… حتي افرادي كه نماز مي‎خواندند، روزه مي‎گرفتند، طرف را مي‎آوردند به او مي‎گفتند بگو غلط كردم. او هم به شخصيتش برمي‌خورد نمي‌گفت. مي‎‌گفتند پس تو سرموضع هستي و او را اعدام مي‎كردند! در همين قم يكي از مسئولين قضايي آمد پيش من و از مسئول اطلاعات قم گله مي‎كرد كه مي‎گويد تندتند اينها را بكشيم از شرشان راحت شويم. من مي‎گويم آخر پرونده هاي اينها را بررسي كنيم يك تجديد نظري در حكم اينها بكنيم. مي‎گويد حكم اينها را امام صادر كرده ما فقط بايد تشخيص موضع بدهيم. به بعضي افراد مي‎‌گويند تو سر موضعي؟! او هم نمي‌داند كه قضيه از چه قرار است مي‎گويد بله. فوري او را مي‎برند اعدام مي‎كنند… اول محرم شد. من آقاي نيري كه قاضي شرع اوين و آقاي اشراقي كه دادستان بود و آقاي رئيسي معاون دادستان و آقاي پورمحمدي كه نماينده اطلاعات بود را خواستم و گفتم الان محرم است حداقل در محرم از اعدام‌ها دست نگه داريد. آقاي نيري گفت: «ما تا الان هفتصد و پنجاه نفر را در تهران اعدام كرده‌ايم، دويست نفر را هم به عنوان سرموضع از بقيه جدا كرده‌ايم. كلك اينها را هم بكنيم بعد هر چه بفرماييد »!
(خاطرات آیت‌الله منتظری،ج1 ،صص628 و635 )

* قاضیان عضو مافیای حاکم بر قوه قضائیه که برخی از آنها در کشتار زندانیان و ترور فروهرها و نویسندگان نقش داشته اند:
37- آیت‌الله‌ محمد مؤمن‌، در 23 دی‌ 1316 هجری‌ شمسی‌ در خانواده‌ای‌ مذهبی‌ در شهر قم‌ چشم‌ به‌ جهان‌ گشود. سوابق او از اینقرارند:
● مسؤولیت‌ انتخاب‌ و اعزام‌ قضات‌ شرع‌ دادگاههای‌ انقلاب‌ در سراسر کشور به‌ دستور حضرت‌ امام‌ خمینی
● ریاست‌ دادگاه‌ عالی‌ انقلاب‌ اسلامی
● عضویت‌ در شورای‌ عالی‌ قضاییه
● عضویت‌ در شورای‌ نگهبان‌ با حکم‌ خمینی‌در سال‌ 1362 و ابقاء در آن‌ مسؤولیت‌ با حکم‌ خامنه ای .
● مدیریت‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌ و عضویت‌ در شورای‌ عالی‌ سیاستگذاری‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌ از سال‌ 1371 تا 1374 و نیز عضویت‌ در دوره‌ چهارم‌ شورای‌ عالی‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌
● نمایندگی‌ در دوره‌ اول‌ و دوم‌ مجلس‌ خبرگان‌ رهبری‌ از سمنان‌ و در دوره‌ سوم‌ از ‌ قم
‌● ریاست‌ مجمع‌ فقه‌ اهل‌ بیت‌ (ع‌).
او هم اکنون در حوزه علمیه قم – مجلس خبرگان رهبری – شورای نگهبان مشغول به خیانت است وی از جمله حاکمان شرع دادگاههای انقلاب بود که احکام بسیاری را صادر کرد.
38- حجت الاسلام مروی (داماد آيت الله خزعلی) وی سالها پیش فوت کرد اما قبل از آن، معاون قوه قضاییه بود و در جریان شکنجه متهمان به «قتل های زنجیره ای» اعتراضاتی به آن شکنجه ها کرد. اما خود وی سالها در پست های قضایی از جمله قاضیان صادر کننده احکام سرکوب و اعدام بود .
39- حجت الاسلام ‏احمد خاتمی متولد سمنان در ۱۳۳۹ . او شاگرد خزعلی و مشكينی و حسن زاده آملی و محمد تقی عبدوست و فلسفی و فاكر بود.
او سالها در محاکمات قضایی شرکت داشته است و در حال حاضر امامت موقت جمعه تهران را نیز در اختیار دارد .
40 – حجت الاسلام محمدی عراقی – داماد ﺁیت الله مصباح یزدی و از قضات شرع سالهای شصت است . او احکام اعدام بسیاری را صادر کرده است . وی در حال حاضر رییس سازمان ارتباطات اسلامی می باشد که در سایه و پوشش این سازمان گروه های ویژه ترورهای خارج از کشور تحت نام رایزن فرهنگی و نیروهای فرهنگی به کشور های دیگر اعزام می شوند . این سازمان در حال حاضر خود را دارای قدرت کنترل وزارت خارجه می بیند و متکی یکی از معاونان محمدی عراقی بوده است .
محمدی عراقی از شاگردان گروه الف مصباح یزدی بوده است که در سال های شصت و بعد از ﺁن ، افرادش برای محاکمات و تبلیغات به شهرستانها اعزام شده بودند .
وی سالها در سپاه پاسداران مشغول به حفاظت از ولایت بود و بعد از آن به سرپرستی سازمان ارتباطات اسلامی رسید. ناگفته نماند که سال گذشته، مصطفوی از شاگردان دانشگاه امام صادق به دستور احمدی نژاد جانشین وی شد.
41- حجت الاسلام سيد صادق زيارتی معروف به (حميد روحانی) که در نجف بود . او از اعضای هيات رييسه مركز اسناد انقلاب اسلامی ايران و دوست حسينيان و رازینی و پور محمدی و محسنی اژه ای است .
داستان جعل سند وی در مورد آیت الله روحانی در نجف از جمله داستانهایی است که جلال الدین فارسی از وی نقل کرده است. قبل از انقلاب نیز، او و همانندهایش برای خراب کردن چهره ها سند جعل می کردند.
42- آیت الله عبداللهی متولد 1326 در اصفهان او سمت های زیر را داشته است:
● حاکم‌ شرع‌ دادگاه‌ انقلاب‌ اهواز در سالهای‌ 60ـ58 و نیز دادگاه‌ ارتش‌ و سپاه‌ در تهران‌
● حاکم‌ شرع‌ دادگاه‌ عالی‌ قم‌ و عضویت‌ در شورای‌ سیاستگذاری‌ صدا و سیما و عضویت‌ در شورای‌ مشورتی‌ فقهی‌ شورای‌ نگهبان‌ و عضویت‌ در شورای‌ عالی‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌
43 – حجت الاسلام مسيح مهاجری (مدير مسئول روزنامه جمهوری اسلامی و نماينده ولی فقيه در اين نشريه) از حکام شرع دادگاههای انقلاب و از اعضای هیات منصفه دادگاه ویژه روحانیت می باشد . او از جمله کسانی بود که در سالهای بعد از انقلاب به کار قضاوت می پرداخت .
44- حجت الاسلام سید هادی خامنه ای برادر سید علی خامنه ای که در حال حاضر اصلاح طلب است. وی دورانی را در زندان اوین به بازجویی مشغول بود و حاکم شرع بود. او در مورد اینکه آیا شکنجه و تعزیر به درستی صورت می گیرد یا نه می گوید :
«ما کابل های مورد استفاده دربازجویی رابه نزد «امام» برده، ایشان آن هایی راکه شرعی هستند،
تایید کرده اند»
45-آیت الله محمد رضا مهدوی کنی کسی است که به سرپرستی کمیته های انقلاب اسلامی منصوب شد. بعد معاون وزیر کشور شد. بعد از کودتا، نخست وزیر نیز شد. او سالها از بنایان استبداد فقیه و در دروغگوئی تالی هاشمی رفسنجانی است. او صاحب دانشگاه امام صادق می باشد و در حال حاضر نماینده در شورای خبرگان رهبری است .
● برادر وی در دهه شصت به عنوان جاسوس کشورهای غربی دستگیر و به زندان محکوم شد. اما به زندان رفت. وی مسولیت اعمال ماشاءالله قصاب رییس کمیته مستقر در سفارت امریکا را بر عهده داشت و حامی او بود.
● لازم به ذکر است که مهدوی کنی اموال مردم را به چپاول برده است. زمانی بر سر چهارراه خیابان ولی عصر و طالقانی محلی وجود داشت که از سوی خانواده تولیت به عنوان مسجد وقف شده بود. بعد از حمله به بیت آیت الله منتظری، آن محل به زور از اوگرفته شد و به محلی تجاری تبدیل گشت. قیمت هر متر از طبقات مختلف آن بین 8 تا 10 میلیون تومان است که این در آمد از آن اقای کنی و دانشگاه امام صادق او می باشد .
● دانشگاه امام صادق که مسئولیت آن را کنی بر عهده دارد از دانشگاههایی است که رژیم در آن، به تربیت کادرهای خود می پردازد .
● فرزند او از قاچاقچیان بنام اشیاء عتیقه و آثار باستانی است.
46- حجت الاسلام علی يونسی با نام مستعار ادريسی، معاون محمد محمدی ری شهری ازسال ۶۳ تا ۶۸ براين مسندبود بعد ازانتصاب علی رازینی به ریاست دادگاه ویژه روحانیت ودادگستری تهران به مقام ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح دست یافت و سپس وزیر واواک شد .
47- حجت الاسلام علی رازینی : این شخص نیز ، از همان روزهای اول بعد از پیروزی انقلاب ، وارد رشته جنایت شد . در کرمانشاه بود که جنایتکاری را از اندازه بدر برد . در ﺁغاز به کار بنی صدر، بعنوان نخستین رئیس جمهوری ایران ، از او و جنایتهایش شکایت شد . شاکیان سندی را در اختیار او گذاشتند . سند نامه 11 تن بود . رازینی زیر فهرست نوشته بود 10 نفر بالا را اعدام کنید . نه تنها کسانی را محکوم به اعدام کرده بود که ندیده و نشناخته بود، بلکه حتی به خود زحمت خواندن اسامی و شمارش صحیح ﺁنها را هم نداده بود . زیر فشار رئیس جمهوری، برای مدتی دست او کوتاه شد . اما بعد از کودتای خرداد 60، در » دادگاه انقلاب » تهران بود که به حرفه جنایت مشغول شد .
او اینک « رییس » دیوان عدالت است . پیش از این ، از رؤسای دادگاههای انقلاب و ویژه روحانیت و … بوده است .
بسیاری از پست های قوه قضاییه از اول انقلاب در دست یک عده خاص بوده است که در تمام جنایات دخیل بوده اند. هر از گاهی پست خود را با پست دیگر تعویض کرده اند. از این جمله اند افرادی مانند رازینی و حسینیان و فلاحیان و محسنی اژه ای و پور محمدی و رییسی و مبشری و رهبر پور و …
او خود شخصا به شکنجه برخی از مبارزان پرداخته است از جمله شکنجه مستقیم ﺁیت الله میلانی رهبر گروه مهدویت که مسئول ترور او بود. میلانی یکی از کسانی است که مستقیما توسط این جنایتکار شکنجه شده است . در یکی از اعترافات سردار غلامرضا نقدی، در مورد شکنجه شهرداران تهران، ﺁمده است که ﺁیت الله رازینی دستور شکنجه کردن شهردارها را به او داده بود . جالب اینجاست که یکی از همکاران رازینی در ﺁن قضیه محسنی اژه ای بود .
رازینی سالها ریاست دادگاه ویژه روحانیت یا دادگاه کاپیتالاسیون داخلی را بر عهده داشت که بیشترین احکام صادره توسط او بر محکومیت روحانیون مبارز بود .
رازینی کار خود را به عنوان حاکم شرع در دادگاههای انقلاب شروع کرد و بعد به مسئولیت در دادگاههای نظامیان رسید و سالها در دادگاههای ویژه روحانیت و دادستانی و دیگر مناصب جنایت در قوه قضاییه مشغول به کار بود و هم اکنون ریاست دیوان عدالت اداری را به جای دری نجف آبادی بر عهده دارد. زیرا دری نجف ابادی به جای وی به دادستانی رفت .
● او سالها در سرکوب گریها و جنایات دلخواه «رهبر» شرکت داشته است.
● رازینی در جریان کشتار سال 60 در مشهد حاکم شرع زندانهای مشهد بود و در کنار او مصطفی پور محمدی و روح الله حسینیان به عنوان دادستان و دادیار ناظر زندان قرار گرفته بودند .
48 – حجت الاسلام ابراهیم رازینی، برادر علی رازینی از جمله سرکوبگران دادگاههای انقلاب و روحانیت است و سالهاست که تحت امر «رهبر» به محاکمه مخالفین می پردازد. وی از مسئولین ستاد امر به معروف و نهی از منکر به ریاست احمد جنتی است . و او مسئول هیات نظارت بر انتخابات استان تهران بود .
49 – حجت الاسلام دعاگو از روحانیون برجسته سرکوبگر و از قضات برجسته و از بازجویان زندان اوین و امام جمعه شمیرانات و عضو هیات منصفه دادگاه ویژه روحانیت بود و می گفت: «برای حفظ انقلاب گاهی اوقات مجبورمی شويم، دوستانی را هلاک کنيم وازروی جسدشان بگذريم» . وی در مورد روحانی آزاده، حسن لاهوتی، می گفت: خوب شد که مرد وگرنه با پرونده ای که ایشان داشت می بایست اعدام می شد .
این امام جمعه شمیرانات تهران از سرمایه دار ترین روحانیون این کشور است و پسر وی داماد عباسعلی علیزاده می باشد .
50 – محمد محمدی نیک، معروف به ریشهری یکی از نوابغ در جنایت و فساد است. ری شهری در کتاب خود چنین می نویسد: از طريق روح القدس خبر رسيد که من دارم مي آيم. مادرم رحمةالله عليها برايم تعريف مي کرد که هنگامي که تو را باردار بودم، روزي جلوي در خانه ايستاده بودم، شخصي را در حال عبور ديدم که مرا با نام حوري خطاب کرد و گفت: «فرزندي که در شکم داري پسر است و از ناحيه ي يکي از پسرهايت خير خواهي ديد» (خاطره ها – ص 18). او باز می نویسد: «من از اول نابغه بودم و از استادم بيشتر مي فهميدم با جديت، کتاب جامع المقدمات را شروع کردم. استادم از پاسخگويي به برخي از سئوالات من ناتوان بود» ( خاطره ها ص 20)
● از بنیانگذاران واواک و کاشف کودتا های بیشمار در ایران است. او به استناد همین کودتاهای قلابی، زمینه اعدام های بیشماری را فراهم آورد .
● فردی که از ترس جانش هیچگاه بدون محافظ بیرون نمی آید، معلوم نیست چرا از رفتن و رسیدن به بهشت اینقدر وحشت دارد؟
در زیر فهرستی از کارهای ایشان را می اوریم:
● از مفتیان قتل های سیاسی .
● عامل حصر در خانه آیت الله شریعتمداری و اعتراف گیری از او با تهدید اعدام دامادها و…به شرکت در کودتائی است که بابت آن صادق قطب زاده را اعدام کردند.
● عامل اصلی اعدام قطب زاده به جرم شرکت در کودتا . او در خاطراتش می نویسد: احمد خمینی تلفن کرد امام می فرمایند قطب زاده را اعدام نکنید. گفتم: حکم کتبی لازم است. تلفن کرد حکم کتبی نوشته اند. تا حکم برسد او را اعدام کردیم (نقل به مضمون)
● عامل حذف ایت الله منتظری به جرم داشتن ارتباط با سید مهدی هاشمی که قضیه مک فارلین را افشا کرد .
● عامل اعدام سید مهدی هاشمی و حجت الاسلام امید نجف آبادی
● عامل صدها اعدام از بدو انقلاب تا به حال .
● پدر معنوی حکام مرتد شناس و ناصب شناس در قوه قضاییه و واواک
● بنیانگذار گروه ارزشهای انقلاب اسلامی
● طراح و برنامه گذار بسیاری از بحران ها و ترور ها .
● محکوم کننده به اعدام افسران و درجه داران نیروی هوائی. شماری از قربانیان را، با شروع جنگ، بنی صدر موفق شد از است این جنایتکار خلاص کند.
● در زمان وزارت او صدها مبارز اعدام شده یا به فرماندهی او ترور شده اند .
● صاحب قدرتمند دخمه های ترور های مخفی در تهران و شهرستانها .
● بنیانگذار بنیاد فواد ری و یکی از بنیاد های قدرتمند در امور اقتصادی و تجاری . کم نیستند صاحبان مؤسسات صنعتی و بازرگانی که او بزور مجبورشان کرده است بخشی از سهام شرکتهای خود را به او واگذار کنند.
● عامل و مفتی ترور سعید حجاریان توسط مریدانش .
او هم اینک مسئول بعثه رهبری در امور حج و زیارت می باشد و امیر الحاج است. از قبل همین امر سالانه میلیاردها تومان هزینه بنیاد اقتصادی فواد ری می نماید . جالب است که بدانیم او یکی از اعضای هیات رییسه کارخانه بی – ام – و در ایران است البته بزور صاحبش را مجبور کرده است بخش مهم از سهام شرکت خود را به او بدهد. واردات کالاهای قاچاق و غیر قانونی از سوی بنیاد این امیر الحاج خود داستانها دارد . وی تولیت آستان شاه عبدالعظیم را در اختیار دارد و سلطان شهر ری می باشد.
51 – حجت الاسلام دری نجف ﺁبادی دادستان کل کشور:
● یکی از قاضیان جنایت پیشه ایست که سالهای سال است به حرفه جنایت مشغول است. همین شخص بود که دستور کشتن سرافراز مرد وطن فروهر و همسرش را داد وی حکم بر بسیاری از قتل ها داده است .
فهرستی از جنایات دری نجف ﺁبادی ، « دادستان »کل کشور و عضو ستاد حقوق بشر :
● شرکت و رهبری مستقیم جنایتهای سیاسی که داریوش و پروانه فروهر و محمد مختاری و محمد جعفر پوینده و مجید شریف و زال زاده و… قربانیانشان بودند .
●شرکت در اعدامهای ازکودتای سال 60 به بعد
● جاسوسی نزد منتظری برای باند خامنه ای – هاشمی رفسنجانی
● مسئولیت سرکوب مردم در نجف ﺁباد زمانی که به نفع ﺁیت الله منتظری تحصن کرده بودند
● دخالت در سرکوب روزنامه نگاران و دانشجویان در سمت دادستانی کل کشور
● گرفتن رشوه های چند صد میلیونی و میلیارد تومانی توسط خود و فرزندش در زمانی که سرپرست دیوان عدالت بود به گونه ای که پسرش را به جرم گرفتن رشوه دستگیر کردند. ولی به سرعت ﺁزاد شد. در آن زمان، چند نفر از آقازاده ها را با هم در رابطه با رشوه و دخالت در احکام و ضربه به اقتصاد کشور دستگیر کردند. یکی از آنها، آقازاده دری نجف آبادی بود و دیگری آقازاده مقتدایی و سومی آقازاده واعظ طبسی و چهارمی آقازاده یکی دیگر از روحانیون . کار این گروه این بود که توسط پسر دری نجف آبادی، ارتباطاتی در دیوان عدالت ایجاد شده بود و برخی از احکام را با دریافت دهها میلیون تومان تغییر می دادند .
واینک کسی که براثر لو رفتن مأموران قتلهای سیاسی ناگزیر از استعفاء شد از بانیان حقوق بشر شده است


کارها

Information

بیان دیدگاه